Jak zkombinovat digitální nápisy s marketingovými nástroji? Poradíme vám!

Prezentace multimediálního obsahu na velkoformátových obrazovkách je jedním z nejdůležitějších prvků mnoha marketingových kampaní. Pokud jsou tato zařízení vybavena technologií digital signage, lze obsah na nich zobrazovaný spravovat na dálku. Aby však bylo možné získat rozsáhlou personalizaci tohoto obsahu, je třeba monitory integrovat s oblíbenými marketingovými nástroji. V tomto článku vysvětlíme, jak toho dosáhnout a proč se to vyplatí - podívejte se na něj nyní!

Co je digital signage?

Jedná se o systém pro vzdálenou správu více obrazovek připojených k jedné síti - komunikace probíhá prostřednictvím serveru. Umožňuje měnit obsah zobrazovaný na všech připojených displejích nebo jen na vybraných současně. Tuto funkci lze spustit buď ručně, nebo automaticky v rámci předem stanoveného plánu.

Proč kombinovat digital signage s dalšími nástroji?

Obrazovky vybavené touto technologií se hojně využívají v marketingu. Instalují se například v nákupních centrech a slouží mimo jiné k zobrazování reklamy. Pro plné využití jejich potenciálu se však vyplatí kombinovat je s dalšími oblíbenými marketingovými nástroji - platformami sociálních médií a systémy CRM.

Díky tomuto řešení získáte možnost:

  • personalizovat multimediální obsah v reálném čase - informace lze kdykoli přesně přizpůsobit preferencím konkrétní skupiny zákazníků,

  • zvýšit zapojení příjemců obsahu zobrazovaného na obrazovkách - např. zobrazením informací vybízejících k interakci,

  • přesné sledování účinnosti marketingových kampaní (díky kombinaci technologie digital signage s analytickými nástroji).

Důležitým přínosem je také úspora peněz. Obsah zobrazovaný na standardních obrazovkách se musí na místě aktualizovat ručně, což vyžaduje více zaměstnanců. V případě modelů s digital signage se to provádí na dálku, takže jejich provoz generuje výrazně nižší náklady.

digital-signage-narzedzia-marketingowe

Jak lze k propagaci obsahu zobrazovaného na obrazovkách využít platformy sociálních médií?

Po takové integraci budou monitory využívající technologii digital signage zobrazovat například komentáře uživatelů sociálního profilu společnosti nebo příspěvky na něm zveřejněné v reálném čase. To umožňuje mj:

  • zvýšit angažovanost publika tím, že je povzbudíte k publikování obsahu na sociálním profilu, protože se okamžitě zobrazí na obrazovce,

  • budovat pozitivní image společnosti - zobrazovat pozitivní reakce a komentáře,

  • informovat lidi o aktuálních informacích - např. o aktuálních propagačních akcích nebo soutěžích.

Jak mohou data CRM pomoci personalizovat obsah na obrazovkách?

Systém CRM je komplexním zdrojem znalostí o zákaznících společnosti. Shromažďuje informace například o historii nákupů lidí využívajících nabídku a jejich individuálních preferencích. Jeho kombinace s technologií digital signage tak umožňuje přesně personalizovat obsah zobrazovaný na obrazovkách. To umožňuje například zobrazovat nabídky přizpůsobené potřebám konkrétního publika.

Umožňuje také prezentovat na obrazovkách různý obsah v závislosti na jejich umístění. Například reklama na plážových obrazovkách bude populárnější u moře než na horách, kde je lepší propagovat například turistické batohy.

Co byste měli použít k integraci digitálních nápisů do svých marketingových nástrojů?

Pokud investujete do obrazovek digital signage od dobrého výrobce, budou jistě dodávány se specializovaným softwarem, který umožní plnou integraci s výše uvedenými marketingovými nástroji. Ve většině případů se k tomu používají platformy pro správu obsahu (CMS). Ty jsou mimořádně funkční a zároveň intuitivní na používání. Mají modulární konstrukci, díky které je lze snadno konfigurovat a přizpůsobit vašim potřebám.

Zaujalo vás toto téma? Obraťte se na společnost iiyama

Vyzkoušejte výhody investice do obrazovek digital signage a jejich integrace s marketingovými nástroji. Vyberte si moderní obrazovky iiyama iiyamamonitory, které jsou touto technologií vybaveny. A při jejich nákupu získáte přístup ke specializovanému softwaru iiSignage², který vám poskytne neomezené možnosti správy displejů. Kontaktujte svého prodejního konzultanta a zjistěte o těchto zařízeních více!

Share this post

Zobacz więcej wpisów