Gwarancja zero pixeli

Záruka NULA vadných pixelů

(extra pro nedotykové monitory)

Jsme si jisti kvalitou našich monitorů až do té míry, že se nebojíme přiznat záruku kvality na naše obrazovky.

Iiyama uděluje "30denní záruku NULA vadných pixelů" na monitorech zakoupených na iiyama-eshop.cz. Záruka je zjevně nezávislá na hlavní záruce 36měs.

Případné výměny se provádějí okamžitě a bezplatně v systému od dvěří ke dveřím (prosíme v takovém případě kontaktovat servisní linku níže)

Záruka 3 roky od dveří ke dveřím(základní, pro všechny monitory iiyama)

Naším cílem je spokojenost každého zákazníka. Proto transakce s námi nekončí prodejem zařízení. Zákaznická služba a technická podpora jsou pro nás přinejmenším stejně důležité. Chceme naše zákazníky utvrdit, že při nákupu zvolili správnou volbu. Nabízíme Vám odbornou radu nejen dříve, ale i po zakoupení našich produktů.

Pro každý monitor a každou obrazovku LCD obdržíte 3 roky záruku od nás. V případě závad se můžete spolehnout na naše bezplatné služby od dveří ke dveřím (door-to-door). Pokud máte nějaké dotazy nebo problémy, komplexní odpověď vám ochotně poskytne zákaznický servis.

infolinka: +420 596 253 677, +420 596 253 670

Kontakt: tech@sil.cz

Link: Rychlé vyřízení záruky

Výtah ze záručního listu

VÁŽENÝ uživateli, Blahopřejeme vám k zakoupení iiyama monitoru. Přejeme vám mnoho příjemných okamžiků a radosti během jeho používání. Naše výrobky jsou navrženy na základě nejnovějších technologií a jsou vyráběny podle standardů ISO. Je však důležité poznamenat, že i monitor iiyama je technickým produktem, který podléhá určitým odchylkám během výroby a přepravy. Další informace naleznete na kartě servisu dodané se zařízením, kde můžete také vyhledat popisy pro řešení běžných problémů. Výkon monitoru může být také omezen podmínkami prostředí, nesprávným nastavením nebo nesprávnou grafickou kartou. V případě vad jsme samozřejmě-kromě našich obchodních partnerů-neustále k dispozici, nabízející širokou škálu služeb. Záruka na monitory společnosti iiyama vychází ze zákonných ustanovení, záruční doba pro vady, které nebyly zjištěny podle zákonné povinnosti zákazníka při kontrole předmětu při převzetí a na podání stížnosti má 36 měsíců od koupě, za předpokladu, že místem pobytu nebo místem práce majitele monitoru je Česká republika nebo Slovensko. V případě přiměřených nároků na záruku zákazníka, je iiyama Polska Sp. z o.o. (dále jen "iiyama") povinen závadu odstranit jedním z těchto způsobů: opravením náhradního monitoru nahrazením vadného výrobku novým stejné nebo nové generace, iiyama nese veškeré náklady spojené s opravou vadného zařízení nebo s dodáním náhradního monitor. Obsluha probíhá v režimu od dveří ke dveřím. Odeslané a přijaté monitory jsou vysílány kurýrem na náklady iiyama Polska. Právo uplatnit nárok na náhradu škody, zejména za nedodržení výkonu, je vyloučeno.

ZÁRUČNÍ REKLAMACE SE NEVZTAHUJE NA NÁSLEDUJÍCÍ VADY:

Viditelná přeprava poškození,

Poškození nebo zničení způsobené vyšší mocí nebo vlivy prostředí (např. vlhkost, vypouštění atmosférických vlivů, prach atd.),

Nesprávné uložení a použití, např. Nedodržení návodu k obsluze, nesprávného fungování v důsledku chybného a nesprávného softwaru.

Poškození způsobená neoprávněným otevřením výrobku iiyama,

Mechanické poškození, které není skrytou dopravní vadou, barvené skvrny vznikající při interakci silných magnetických polí v prostředí monitoru, trvalý obraz vyplývající z dlouhého zobrazení nehybného obrazu, snížení Jas snižování jasu pozadí při kontinuálním provozu panelů TFT (více než 10 hodin denně bez ochranného zařízení

Pro LCD panely: maximálně 0,0005% zobrazovaných bodů, např. Až 4 body při rozlišení 1024x768, ale maximálně dva světelné body ve středu obrazu.

keyboard_arrow_up Naposledy koupeno
keyboard_arrow_up Více
close