Digitální nápisy - co to je a co o nich potřebujete vědět? Zde je několik tipů! Část 2

Ve druhé části našeho kompendia o této technologii se zaměříme na její praktické využití. Pokud jste u nás poprvé, měli byste si nejprve přečíst předchozí článek, ze kterého se mimo jiné dozvíte, co je to digital signage. Níže specialisté z našeho obchodu s monitory iiyama představují příklady jeho využití pro prezentaci reklamy, informací a dekorativního obsahu - příjemné čtení!

Jaký obsah lze prezentovat na obrazovkách digital signage?

Největší výhodou této technologie je její všestrannost. Jak nás informují odborníci v našem obchodě s hardwarem iiyama, reklamní monitor kompatibilní s technologií digital signage lze použít nejen k prezentaci marketingového obsahu. V závislosti na vašich potřebách můžete zobrazovat mimo jiné také

  • zprávy určené např. zaměstnancům společnosti, cestujícím na nádraží atd..,

  • nabídky restaurací,

  • dekorativní grafiku,

  • umělecké instalace - ideální například pro muzea nebo umělecké galerie.

V případě potřeby můžete vše obohatit o zvukový materiál. Důležité je, že výše uvedený obsah lze prezentovat střídavě a přizpůsobit jej konkrétní situaci nebo publiku. Zároveň použitím této technologie získáte obrovské možnosti, pokud jde o rozdělení plochy reklamního displeje. Digital signage umožňuje rozdělit displej na zóny.

Na jakém principu fungují obrazovky digital signage?

V nejjednodušší podobě se instalace využívající tuto technologii neobejde bez několika komponent. Jedná se především o samotné reklamní obrazovky a také o CMS. Nejnovější modely obrazovek již mají příslušný software zabudovaný. A co je nejdůležitější, umožňuje provoz na bázi cloudu. To je rozhodně pohodlnější, protože již nemusíte poskytovat počítač, který by sloužil jako server. Právě to najdete v obchodě iiyama!

Podle odborníků v našem obchodě s hardwarem iiyama je princip takového systému jednoduchý. Digital signage se jednoduše připojí k internetu, přihlásí se do systému CMS a prostřednictvím webové stránky spravuje obsah, který se má zobrazovat na obrazovkách. Vybavení zařízení slotem SDM umožnilo větší flexibilitu a úplnou kontrolu obsahu bez nutnosti připojení počítače. Díky tomu lze prostřednictvím systému CMS okamžitě provádět jakékoli úpravy zobrazované grafiky, což se jistě bude hodit při zjištění případných chyb.

Jak lze tuto funkci využít? Vše záleží na vašich potřebách, protože na monitorech můžete zobrazovat jak reklamní obsah, tak důležité informace nebo dekorace.

Tato technologie se používá pro komunikaci se zákazníky v hotelech, turisty nebo lidmi na veřejných místech, jako jsou nádraží, nemocnice, úřady a dokonce i soudy a univerzity. Nelze opomenout ani restaurace, kde jsou menuboardy již několik let standardem. Každý zájemce se tak snadno dozví o nejvýhodnějších nabídkách nebo o celém jídelním lístku.

Jak lze digitální nápisy využít v reklamě?

Z hlediska marketingu tato technologie umožňuje prezentovat obsah formou, která je pro publikum obzvláště atraktivní. Rozhodně vynikne například oproti klasickým letákům, bannerům nebo reklamním brožurám. Pomocí monitorů, infokiosků nebo multimediálních projektorů lze prezentovat poutavou statickou nebo dynamickou grafiku obohacenou o zvukový materiál. Aktivní propagační akce na těchto typech obrazovek přitahují pozornost zákazníků, zejména proto, že je lze přizpůsobit příslušnému publiku. Jsou centrálně řízené a mohou propagovat různé nabídky v závislosti na čase a místě. Jak zdůrazňují specialisté v našem obchodě s obrazovkami iiyama, digitální nápisy umožňují měnit zobrazovaný obsah "za běhu". Můžete tak flexibilně přizpůsobit reklamu svému publiku.

digital-signage-wykorzystanie

Jak lze digitální nápisy využít ke sdělování informací?

Tato technologie se skvěle hodí i pro sdělování důležitých zpráv. Monitory pracující s digital signage mohou místo reklamních materiálů zobrazovat informace důležité pro zaměstnance firmy - např. termíny plánovaných schůzek, dovolené členů týmu, nadcházející svátky nebo dokonce aktuální akce v jídelně. Samozřejmě nelze zapomínat na možnost instalace obrazovek v různých typech administrativních zařízení, a to jak soukromých, tak veřejných.

Jak lze digitální nápisy využít při výzdobě nebo uměleckých instalacích?

V 21. století se displej skvěle hodí k dekoraci. Na monitoru můžete zobrazit dekorativní grafiku nebo umělecké instalace, které zvýrazní fasádu budovy nebo zpestří její interiér. Díky technologii digital signage můžete samozřejmě toto vše v případě potřeby kombinovat například s reklamním obsahem a rozdělit obrazovku do zón podle vlastního uvážení.

Rozhodněte se pro osvědčená řešení společnosti iiyama!

Pokud chcete plně využít potenciál digital signage, musíte se výrazně zaměřit na kvalitu displejů používaných k prezentaci obsahu. Reklamní monitory by měly být vhodné pro nepřetržitý provoz a měly by být vybaveny moderními maticemi. V našem obchodě iiyama-sklep.pl takové obrazovky najdete - prohlédněte si naši nabídku právě teď! Prodáváme mimo jiné velkoformátové modely iiyama, oceňované značky na trhu, a poskytujeme profesionální podporu při výběru.

Share this post

Zobacz więcej wpisów